We are not afraid Current Bitcoin Price: $

Go Back   Shoe Vomit > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.87 seconds. Praise be to Allah for MySQL efficiency
Search: Posts Made By: Frank Castle
Forum: Serious Business Today, 07:32
Replies: 4,998
Views: 95,533
Posted By Frank Castle
The absolute fucking state of it tho :loool: ...

The absolute fucking state of it tho :loool:

Imagine calling a referendum and having nothing in place for the outcome:loool: Cameron is an utter twat.
Forum: Serious Business Today, 07:18
Replies: 4,998
Views: 95,533
Posted By Frank Castle
Mass resignations this morning I reckon ...

Mass resignations this morning I reckon

Could be a calling a GE by end of week
Forum: Serious Business Today, 06:46
Replies: 4,998
Views: 95,533
Posted By Frank Castle
It won’t get thru you idiots No deal or...

It won’t get thru you idiots

No deal or people’s vote

Maybe a GE

Can’t wait for pmq’s today :loool:
Forum: Serious Business Yesterday, 21:21
Replies: 4,998
Views: 95,533
Posted By Frank Castle
That won’t get thru parliament

That won’t get thru parliament
Forum: Sports 12-11-2018, 07:46
Replies: 50
Views: 908
Posted By Frank Castle
Lol all the classics

Lol all the classics
Forum: Sports 11-11-2018, 18:44
Replies: 50
Views: 908
Posted By Frank Castle
Lads, it’s city

Lads, it’s city
Forum: General Discussion 11-11-2018, 12:27
Replies: 1
Views: 42
Posted By Frank Castle
JRM owning hard

Oz-NvxkI9vA
Forum: General Discussion 08-11-2018, 21:52
Replies: 82
Views: 636
Posted By Frank Castle
ADMIT IT, YOU DONT REALLY LIKE PAKIS EITHER, DO...

ADMIT IT, YOU DONT REALLY LIKE PAKIS EITHER, DO YOU
Forum: General Discussion 08-11-2018, 21:51
Replies: 82
Views: 636
Posted By Frank Castle
I think you are prejudiced against fat peoples ...

I think you are prejudiced against fat peoples

Which is not becoming of the liberal you would like to be TBH
Forum: General Discussion 08-11-2018, 21:39
Replies: 82
Views: 636
Posted By Frank Castle
I’m healthy as fuck Just a bit fat

I’m healthy as fuck

Just a bit fat
Forum: General Discussion 08-11-2018, 10:39
Replies: 82
Views: 636
Posted By Frank Castle
Most obscure meme reference ever award goes to ...

Most obscure meme reference ever award goes to ...
Forum: General Discussion 08-11-2018, 10:36
Replies: 82
Views: 636
Posted By Frank Castle
This ffs

This ffs
Forum: General Discussion 07-11-2018, 19:56
Replies: 15
Views: 140
Posted By Frank Castle
Me either bro

Me either bro
Forum: General Discussion 07-11-2018, 17:35
Replies: 15
Views: 140
Posted By Frank Castle
I BET SHE DOES A JIHAD THING :loool:

I BET SHE DOES A JIHAD THING :loool:
Forum: Serious Business 07-11-2018, 13:48
Replies: 17
Views: 132
Posted By Frank Castle
TRUMP OWNS. DEAL WITH IT :sv:

TRUMP OWNS. DEAL WITH IT :sv:
Forum: Serious Business 06-11-2018, 23:23
Replies: 17
Views: 132
Posted By Frank Castle
Have u put weight on then u skinny cunt ?

Have u put weight on then u skinny cunt ?
Forum: Films and Music 06-11-2018, 23:22
Replies: 5
Views: 80
Posted By Frank Castle
STFU U SPASTIC

STFU U SPASTIC
Forum: Serious Business 06-11-2018, 21:23
Replies: 17
Views: 132
Posted By Frank Castle
Hi mate, where u been ffs ?

Hi mate, where u been ffs ?
Forum: General Discussion 06-11-2018, 12:20
Replies: 6
Views: 85
Posted By Frank Castle
All this stuff in the media about knife crime in...

All this stuff in the media about knife crime in London. It’s black on black, it’s just nature finding a way to solve a problem. I don’t think it needs any intervention.
Forum: General Discussion 06-11-2018, 11:03
Replies: 6
Views: 85
Posted By Frank Castle
Battersea car/van ramming

You seen this shit, wtf ?

Apparently the bmw drivers attacked the van driver with knives and a hammer, whilst the bmw had their own kids In the back looking on, so the van driver rammed fuck out...
Forum: General Discussion 06-11-2018, 10:32
Replies: 1
LOL
Views: 57
Posted By Frank Castle
Lol fucking retards

Lol fucking retards
Forum: Spam 05-11-2018, 17:15
Replies: 69
Views: 366
Posted By Frank Castle
He drinks

He drinks
Forum: Films and Music 05-11-2018, 12:40
Replies: 4
Views: 76
Posted By Frank Castle
YES

YES
Forum: General Discussion 05-11-2018, 07:20
Replies: 7
Views: 74
Posted By Frank Castle
Wouldn’t beat him at swimming tho

Wouldn’t beat him at swimming tho
Forum: General Discussion 04-11-2018, 18:11
Replies: 7
Views: 74
Posted By Frank Castle
Lol another chimp out

Lol another chimp out
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT +1. The time now is 08:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions Inc.