We are not afraid Current Bitcoin Price: $

Go Back   Shoe Vomit > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.29 seconds. Praise be to Allah for MySQL efficiency
Search: Posts Made By: creme egg
Forum: Sports Yesterday, 23:47
Replies: 47
Views: 281
Posted By creme egg
FUCK going to a pub surrounded by a load of...

FUCK going to a pub surrounded by a load of dribbling die-hard football SPASTICS when I can watch UHD in the comfort of my own home with my cock hanging out
Forum: General Discussion Yesterday, 22:51
Replies: 30
Views: 142
Posted By creme egg
DM reminded me I had my adblocker disabled......

DM reminded me I had my adblocker disabled... jesus fucking CHRIST :vomit:
Forum: Spam Yesterday, 08:20
Replies: 3
Views: 38
Posted By creme egg
That face :lmao:

That face :lmao:
Forum: Films and Music 17-06-2018, 17:09
Replies: 12
Views: 98
Posted By creme egg
txsHuXIZtxQ

txsHuXIZtxQ
Forum: Spam 16-06-2018, 19:56
Replies: 3
Views: 34
Posted By creme egg
No explanation as to why she done it :scratchy:

No explanation as to why she done it :scratchy:
Forum: Spam 16-06-2018, 15:19
Replies: 10
Views: 403
Posted By creme egg
How do we enable email notification on dis thread

How do we enable email notification on dis thread
Forum: Sports 15-06-2018, 22:48
Replies: 47
Views: 281
Posted By creme egg
Meirl kkuhGHFnvSU

Meirl

kkuhGHFnvSU
Forum: Sports 14-06-2018, 22:34
Replies: 47
Views: 281
Posted By creme egg
iChuckled

iChuckled
Forum: General Discussion 14-06-2018, 20:41
Replies: 42
hmm
Views: 242
Posted By creme egg
Yeah, he drinks...

Yeah, he drinks...
Forum: General Discussion 13-06-2018, 21:18
Replies: 41
Views: 267
Posted By creme egg
Da fuck is this

Da fuck is this
Forum: Spam 13-06-2018, 21:13
Replies: 14
Views: 91
Posted By creme egg
Mayte... :dolefrog:

Mayte... :dolefrog:
Forum: Spam 13-06-2018, 19:29
Replies: 14
Views: 91
Posted By creme egg
I too need reminding that people age :yes:

I too need reminding that people age :yes:
Forum: Films and Music 09-06-2018, 22:28
Replies: 42
Views: 732
Posted By creme egg
Binge-watching this now on iPlayer after doing...

Binge-watching this now on iPlayer after doing the same for Peep Show and Thick Of It

Darren and Barry as a pairing producing some proper lols :hehe:
Forum: General Discussion 09-06-2018, 17:59
Replies: 9
Views: 84
Posted By creme egg
ffs why did you ask

ffs why did you ask
Forum: Spam 09-06-2018, 13:14
Replies: 21
Views: 146
Posted By creme egg
Exactly the sort of question a NONCE would ask...

Exactly the sort of question a NONCE would ask :yes:
Forum: Spam 09-06-2018, 12:51
Replies: 3
*LOL IMMIGRANTS* Woman uses child to hit man
Views: 45
Posted By creme egg
Not sure what's worse, her using the kid or him...

Not sure what's worse, her using the kid or him trying to hit her after the fact
Forum: Spam 09-06-2018, 12:49
Replies: 3
*LOL IMMIGRANTS* Woman uses child to hit man
Views: 45
Posted By creme egg
Fucking hell :shake:

Fucking hell :shake:
Forum: Films and Music 08-06-2018, 09:07
Replies: 6,786
Views: 166,088
Posted By creme egg
:yes:

:yes:
Forum: General Discussion 08-06-2018, 00:23
Replies: 9
Views: 84
Posted By creme egg
Alternatively if you're EG then watch this ...

Alternatively if you're EG then watch this

As0ihOaxl9o
Forum: General Discussion 08-06-2018, 00:21
Replies: 9
Views: 84
Posted By creme egg
Watch this, its mint iRPDGEgaATU

Watch this, its mint

iRPDGEgaATU
Forum: Films and Music 06-06-2018, 19:11
Replies: 15
Views: 110
Posted By creme egg
Ant man and the wasp though aye it :yes:

Ant man and the wasp though aye it :yes:
Forum: Films and Music 06-06-2018, 19:10
Replies: 15
Views: 110
Posted By creme egg
LOL XMEN CASTING JOKE, AGAIN

LOL XMEN CASTING JOKE, AGAIN
Forum: Films and Music 06-06-2018, 19:10
Replies: 15
Views: 110
Posted By creme egg
LOL HES GOT TINY LEGS, LIKE THE TINY HANDS IN THE...

LOL HES GOT TINY LEGS, LIKE THE TINY HANDS IN THE FILM BEFORE
Forum: Films and Music 06-06-2018, 19:08
Replies: 15
Views: 110
Posted By creme egg
The first was pretty decent but didn't enjoy #2...

The first was pretty decent but didn't enjoy #2 nearly as much as I'd hoped. Like you say the majority of modern films are brain cancer tbh. Equalizer #2 might be worth a go but only if I've really...
Forum: General Discussion 06-06-2018, 19:04
Replies: 1,549
Views: 22,839
Posted By creme egg
I need to stop watching this shit, it's beginning...

I need to stop watching this shit, it's beginning to affect me :dolefrog:
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT +1. The time now is 03:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions Inc.